صفحه مسی چاه ارت

فهرست مطالب

لیست اقلام چاه ارت – لوازم مورد نیاز چاه ارت - تجهیزات چاه ارت و لیست اقلام سیستم ارتینگ

صفحه مسی چاه ارت

صفحه مسی با هنر:

صفحه-مسی
صفحه-مسی

صفحه تمام مس باخلوص ۹/۹۹درصد …………………. صفحه مسی باهنر ۳*۶۶*۶۶
صفحه تمام مس باخلوص ۹/۹۹درصد …………………. صفحه مسی باهنر ۵*۶۶*۶۶
صفحه تمام مس باخلوص ۹/۹۹درصد …………………. صفحه مسی باهنر ۳*۵۰*۵۰
صفحه تمام مس باخلوص ۹/۹۹درصد …………………. صفحه مسی باهنر ۵*۵۰*۵۰

توضیحات: صفحه مسی از لوازم چاه ارت عمقی میباشد که وظیفه انتقال جریان الکتریکی از دستگاه ها به زمین را دارد. درواقع صفحه مسی به کمک سیم مسی که به آن توسط جوش های مخصوص (کدولد ، آرگون ) متصل شده جریان را از دستگاه ها به زمین منتقل میکند و با این کار احتمال خطر برق گرفتگی را کم کرده و همچنین کارایی دستگاه را نیز بالا میبرد . خلوص مس صفحه مسی تاثیر زیادی در انتقال جریان الکتریکی دارد و شرکت صنایع مس شهید باهنر صفحه هایی تولید میکنند که خلوص مس آنها ۹۹.۹ درصد است و با ضخامت های ۳ و ۵ میلیمتر ارائه میشود.

صفحه مسی ذوبی چاه ارت:

صفحه مسی باخلوص ۸۰درصد …………………. صفحه ذوبی ۵*۷۰*۷۰
صفحه مسی باخلوص ۸۰درصد …………………. صفحه ذوبی ۳*۷۰*۷۰
صفحه مسی باخلوص ۸۰درصد …………………. صفحه ذوبی ۵*۶۰*۶۰
صفحه مسی باخلوص ۸۰درصد …………………. صفحه ذوبی ۳*۶۰*۶۰
صفحه مسی باخلوص ۸۰درصد …………………. صفحه ذوبی ۵*۵۰*۵۰
صفحه مسی باخلوص ۸۰درصد …………………. صفحه ذوبی ۳*۵۰*۵۰
صفحه مسی باخلوص ۸۰درصد …………………. صفحه ذوبی ۵*۴۰*۴۰
صفحه مسی باخلوص ۸۰درصد …………………. صفحه ذوبی ۳*۴۰*۴۰
صفحه مسی باخلوص ۸۰درصد …………………. صفحه ذوبی ۵*۳۰*۳۰
صفحه مسی باخلوص ۸۰درصد …………………. صفحه ذوبی ۳*۳۰*۳۰

توضیحات: صفحه های مسی با خلوص کمتر از ۹۹.۹ درصد را غالبا صفحه مسی ذوبی نامگذاری میکنند بدلیل آنکه بین ۱۰ تا ۲۰ درصد آن را فلزات دیگر شامل میشود که البته کارایی لازم در تخلیه جریان الکتریکی را دارد. این نوع صفحه ها در ابعاد های مختلف از ۳۰*۳۰ تا ۷۰*۷۰ با ضخامت های ۲ تا ۵ میلیمتر وجود دارد.

صفحه مسی مغز فولاد با روکش مس (مس اندود) چاه ارت:

صفحه روکش مس ۷۰*۷۰
صفحه روکش مس ۶۰*۶۰
صفحه روکش مس ۵۰*۵۰
صفحه روکش مس ۴۰*۴۰
صفحه روکش مس ۳۰*۳۰

توضیحات: صفحه های مس اندود از ترکیب فولاد و روکش مس میباشد که از روکشی با ضخامت بالای ۲۰۰ میکرون تولید میشود و بدلیل ضخامت کم مس نمیتوان با صفحه های مسی باهنر و ذوبی مقایسه کرد.

صفحه ارت گالوانیزه چاه ارت

صفحه ارت گالوانیزه ۵*۷۰*۷۰
صفحه ارت گالوانیزه ۳*۷۰*۷۰
صفحه ارت گالوانیزه ۵*۵۰*۵۰
صفحه ارت گالوانیزه ۳*۵۰*۵۰

 

توضیحات: صفحه های گالوانیزه صفحه هایی از جنس آلومینیوم میباشد که گزینه ی مناسبی برای مناطقی با رطوبت بالا میباشد زیرا که مقاومت بسیار زیادی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد و میتوانند مدت بسیار زیادی در خاک سالم باقی بماند ،البته در انتقال جریان الکتریکی صفحه های مسی گزینه ی مناسب تری میباشند.

صفحه ارت گالوانیزه چاه ارت بسیار مقرون به صرفه تر از صفحه های مسی چاه ارت می باشد . نوع آبکاری این صفحه های ارت از نوع آبکاری گرم می باشد . صفحه ارت گالوانیزه چاه ارت دارای ضخامت ۳ تا ۴ میلیمتر می باشد.

تجهیزات چاه ارت:

تجهیزات چاه ارت: باتوجه به حفاظت و ایمنی ساختمان‌ ها و صنایع موجود و اهمیت استانداردهای ساخت و ساز، استفاده از سیستم‌های چاه ارت یا ارتینگ یک نیاز اساسی است. در حال حاضر در ساختمان‌هایی که می‌توان چاه ارت را حفاری کرد و برای محافظت در برابر شوک الکتریکی و آتش سوزی اجرا کرد. یکی دیگر از مزایای استفاده از چاه ارت جلوگیری از آسیب دیدن ساختمان در اثر رعد و برق و رعد و برق است.رعد و برق به دلیل ولتاژ اضافه‌ای که ایجاد می‌کنند، خطرات بالقوه‌ای را ایجاد می‌کنند که بر افراد، وسایل برقی و سیم کشی ساختمان تأثیرات مخربی می‌گذارد. با استفاده از چاه ارت می‌توان از این امر جلوگیری کرد.

 

 تجهیزات چاه ارت شامل:

 

صفحه مسی

یک صفحه مسی به صورت عمودی در پایین چاه که سیم مسی به آن متصل است استفاده می‌شود.

 

سیم مسی

از سیم مسی با رسانایی بالا جهت انتقال و تخلیه نشتی جریان و ولتاژ استفاده می‌ شود.

 

میله مسی

در لوازم چاه ارت به جای صفحه مسی میتوان از میله مسی استفاده کرد. در محیط‌هایی که حفاری مشکل است و یا رطوبت خاک بالا است همانند شمال کشور از میله‌های مسی(میله راد) با ساختاری استفاده می‌کنیم که ضربه زدن به زمین را آسان می‌کند.

 

بنتونیت(مواد کاهنده چاه ارت)

در تجهیزات چاه ارتبنتونیت ترکیبی از زغال سنگ و نمک است که به عنوان پرکننده چاه ارت برای پر کردن حفره‌ها و حفره‌های اطراف میله زمین استفاده می‌شود.

 

شینه ارت

شمش ارت یا شینه مسی ارت در واقع یک قطعه مستطیل از جنس مس یا آلومینیوم است که در تابلوی چاه ارت استفاده می شود

 

کابلشو

این ابزار برای اتصال کابل به بقیه قسمت‌هاواجزا چاه ارت استفاده می‌شود.

 

جوش سیم به صفحه

جوشکاری برای اتصال سیم مسی به صفحه استفاده می‌شو که در انواع جوش کدولد ، جوش آرگون می باشد .

 

ژل کاهنده مقاومت زمین

ژل کاهنده مقاومت زمین داخل چاه ارت ریخته می‌شود که رسانایی بالایی دارد و باعث کاهش مقاومت الکتریکی زمین و افزایش راندمان سیستم ارت می‌شود.این ماده داخل چاه ارت ریخته می‌شود که رسانایی بالایی دارد و باعث کاهش مقاومت الکتریکی زمین و افزایش راندمان سیستم ارت می‌شود.

 

-کلمپ

کلمپ ارت که یکی از تجهیزات مهم در سیستم ارتینگ می‌باشد که برای ارتباط مستحکم تجهیزات ارتینگ به کار می رود و دارای نمره‌های مختلفی است.

 

-لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلنی چاه ارت از پرکاربردترین تجهیزات چاه ارت استالبته این لوله جداره‌ها به دو نوع پلیمری و فولادی تقسیم می‌شوند که با توجه به رشد روز افزون صنعت و مواد پلیمری و مقرون به صرفه بودن و نیز عدم خوردگی، این لوله‌های پلیمری جایگاه ویژه‌تری در تاسیسات صنعتی نسبت به فولادی پیدا کرده‌اند.

صفحه-مسی
تجهیزات ارت

خرید تجهیزات چاه ارت:

خرید انواع تجهیزات چاه ارت با کیفیت بالا بسیار حائز اهمیت است، امروزه باتوجه‌ به نوسانات و جریان‌های خطا و قطعی وصلی‌های مکرر برق باعث شده تا افراد به فکر ایجاد یک سیستم ارت بیفتند که در خرید لوازم آنها باید دقت کافی بکنیم.

ما فروش انواع تجهیزات و ابزارهای چاه ارت شامل انواع صفحه مسی در ضخامت‌های مختلف، میله ارت، موادکاهنده، صاعقه‌گیر، قالب کدولد، سیم ارت روکش‌دار و بدون روکش، انواع کلمپ و …را برعهده داریم.

کلیه تجهیزات و ابزارهایی که توسط ما ارائه می‌شوند از بهترین جنس و با کیفیت اصلی می‌باشند و اکثر محصولات با گارانتی ارائه می‌گردند. شما برای خرید هرکدام از تجهیزات سیستم ارت به طور تخصصی و فنی می‌توانید با کارشناسان ما مشورت کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

فروش انواع تجهیزات چاه ارت با کیفیت و قیمت مناسب و بدون واسطه انجام می‌گیرد و شما می‌توانید برای خرید انواع ابزارها و امکانات چاه‌های ارت و لوازم موردنیاز سیستم ارتینگ و مشاوره درباره هرکدام از محصولات با کارشناسان ما صحبت نمایید.

برای خرید تجهیزات چاه‌های ارت پیشنهاد می‌کنیم که از مواد درجه‌یک استفاده نموده و شاید کمی گران به نظر برسد ولی قطعاً هزینه‌های اضافی را نخواهید پرداخت. تجهیزاتی که در چاه ارت بکار می‌رود یکی از عناصر اصلی چاه‌های ارت به شمار می‌رود و قطعاً عمق چاه و میزان مقاومت آنها گاهی متفاوت است.

ما در زمینه فروش انواع محصولات چاه ارت سال‌ها سوابق درخشان کسب کرده‌ایم و برای خرید و استعلام قیمت می‌توانید همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید. در زمان خرید چنین محصولاتی باید به عمر کافی کالاها، سالم بودن، گارانتی، کیفیت ساخت عالی و جنس آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

برای خرید و استعلام قیمت محصولات با شماره‌های درج شده در خاورمس تماس حاصل فرمایید. ۰۲۱۳۶۰۵۷۴۹۰

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + سیزده =

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.