ارت بار – باس بار – شین ارت

فهرست مطالب

لیست اقلام چاه ارت – لوازم مورد نیاز چاه ارت - تجهیزات چاه ارت و لیست اقلام سیستم ارتینگ

باس بار ارت – ارت بار – ارت باس

ارت بار مسی (ارت باس) با ابعاد ۵*۴۰*۳۰۰ ……………..….. دارای ۶ سوراخ با مقره و پایه استیل
ارت بار مسی (ارت باس) با ابعاد ۵*۴۰*۳۹۰ …………………. دارای ۸ سوراخ با مقره و پایه استیل
ارت بار مسی (ارت باس) با ابعاد ۵*۴۰*۳۲۰ …………………. دارای ۶ سوراخ با مقره و پایه استیل
ارت بار مسی (ارت باس) با ابعاد ۵*۴۰*۴۰۰ …………………. دارای ۸ سوراخ با مقره و پایه استیل
ارت بار مسی (ارت باس) با ابعاد ۵*۴۰*۵۲۰ …………………. دارای ۱۰سوراخ با مقره و پایه استیل

ارت-بار

توضیحات:

باسبار و یا ارت باس قطعه ای است کارآمد که معمولا در نیروگاه ها یا پست های برق استفاده میشود. وظیفه باسبار این است که کابل های دارای یک سطح ولتاژ را هم پتانسیل سازی و به یکدیگر متصل کند. باسبارها در انواع مختلف تولید میشود که عمدتا در نوع تخت (شینه) و رشته ای مورد استفاده قرار میگیرد. باسبارها بدلیل اینکه معمولا در فضای باز قرار میگیرند برای اینکه در برابر خوردگی در امان باشند آنها را به اصطلاح قلع اندود نیز میکنند.

ارت بار یا ترمینال ارت :

یک نوع پل ارتباطی است. پلی برای نقطه های مشترک طراحی و تولید می شوند. معمولا ارت بار را چند نام دیگر مثل شمش ارت، باس بار ارت و یا ترمینال ارت می نامند. شایان ذکر است که جنس این قطعه از مس است که کار هدایت الکترون ها را بهتر انجام می دهد و پایه های این دستگاه نیز از جنس استلنس استیل است.
ارت بار از یک خروجی و تقسیم بین چند مصرف کننده را شامل می شود. دقت کنید که تعداد سوراخ ها را مشتری می تواند با توجه به کار و سلیقه ی خود تغییر دهد قطعا تعداد سوراخ های ارت بار مسی هر چه بیش تر باشد در اندازه ی طول دستگاه نیز موثر است. ورودی و خروجی آن متفاوت می شود و در سیستم ارتینگ برای اتصال سیم زمین مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر به دنبال یک وسیله مناسب برای اتصال به زمین هستید ما به شما ارت بار را پیشنهاد می دهیم. این قطعه ارت بار به شکل تک گانه و دو گانه طراحی و تولید می شود. شایان به ذکر است که این دستگاه را با هر سایزی که بخواهید می توانید سفارش بدهید. ارت بار قابل بازیافت است و لازم است بدانید که این دستگاه در برابر خورگی و هم چنین در برابر صاعقه کاملا مقاوم است. جنس این ارت بار ها به گونه ای است که طول عمر زیادی دارد‌. بهتر است بدانید که قیمت ارت بار ها (باس بار) به نوع و برند شرکت سازنده آن بستگی دارد.

 

شین ارت :

شین ارت ۴ پیچ مسی
شین ارت ۶ پیچ مسی
شین ارت ۸ پیچ مسی
شین ارت ۱۰ پیچ مسی
شین ارت ۱۲ پیچ مسی
شین ارت ۱۸ پیچ مسی
شین ارت ۲۴ پیچ مسی

 

شین-ارت

 

توضیحات:

شینه ارت همانند باس بار وظیفه انتقال انرژی بین کابل های مختلف را دارد اما در ابعاد و ضخامت کوچک تر که برای انتقال جریان های ضعیف تر مورد استفاده قرار میگیرد. غالبا از این نوع شینه ها در تابلوهای برق فشار ضعیف برای اتصال بدنه تابلو به ارت و همچنین ارتباط بین سیم های دیگر به ارت استفاده میگردد.

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × دو =

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.