تابلو ارت – حوضچه ارت

فهرست مطالب

تست باکس ارت - حوضچه ارت – ارت باکس – تابلو ارت – جعبه تست چاه ارت

تابلو-ارت
حوضچه
تست-چاه-ارت

جعبه تست ارت دیواری توکار (ارت باکس) فلزی دارای شینه و مقره ………………… سایز ۲۵*۲۵
جعبه تست ارت دیواری روکار فلزی دارای شینه و مقره ………………………………….. سایز ۲۵*۲۰
p.v.c تابلو ارت باکس روکار از جنس پی وی سی ………………………………………….. سایز ۲۰*۳۰
دریچه بازدید ارت بتنی (ارت پیت یا حوضچه ارت زمینی بتنی) …………………… سایز ۲۰*۳۲*۳۲
دریچه بازدید ارت بتنی (ارت پیت یا حوضچه ارت زمینی بتنی) ……………………. سایز ۲۰*۴۰*۴۰
دریچه بازدید ارت پلی اتیلن (ارت پیت یا حوضچه ارت زمینی پلی اتیلن) تحمل فشار تا ۵۰۰ کیلوگرم ………… سایز ۳۵*۲۵
دریچه بازدید ارت فشارقوی (ارت پیت یاحوضچه ارت زمینی فشار قوی) تحمل فشار تا ۵۰۰۰ کیلوگرم …………. سایز ۲۵*۲۵

توضیحات:

ارت پیت نام دیگر دریچه بازدید یا حوضچه چاه ارت (تست باکس ارت) می باشد که بر روی درب چاه نصب میشود . که بتوان سیم مسی را داخل آن بیاوریم و از آن انشعاب بگیریم و همچنین لوله تغذیه آب هم داخل این ارت پیت جای گذاری میکنند . ارت پیت گالوانیزه یا فلزی بسیار مقاوم در خاک بوده و داخل این حوضچه چاه ارت یک شینه مسی چند سوراخ وجود دارد . و بسیار مقاوم در برابر خورندگی خاک و زنگ زدگی می باشد و همچنین دریچه بتنی چاه ارت نیز بسیار مقاوم می باشد . اما جعبه تست ارت یا باکس ارت دیواری بر خلاف دریچه چاه ارت یا ارت پیت باید روی دیوار نصب شود و دارای دو نوع باکس ارت روکار و توکار می باشد.
از تست باکس ارت به عنوان پایانه ای برای تست سالانه چاه ارت مورد استفاده قرار میگیرد که دارای شینه ای مسی است که سیم های مسی ارت بر روی شینه به یکدیگرمرتبط میگردند. انواع تست باکس ها میتوان به تست باکس های زمینی و تست باکس دیواری اشاره کرد.
تست باکس های بتنی و پلی اتیلن به عنوان تست باکس های زمینی (حوضچه ارت) شناخته میشود که برای مناطقی که چاه ارت آنها از دیوار فاصله دارند مورد استفاده قرار میگیرد ولی تست باکس های دیواری برای مناطقی استفاده میشود که چاه ارت به دیوار نزدیک بوده و تست باکس روی دیوار نصب میگردد.

 

دریچه بازدید چاه ارت (تست باکس ارت)

دریچه بازدید چاه ارت باکس یا جعبه ای است که دارای یک شینه یا تسمه مسی می باشد که دارای سه نوع است . نوع اول دریچه بتنی چاه ارت می باشد که هم درب و هم بدنه آن از جنس بتن است . نوع دوم این محصول دریچه پلی اتیلن چاه ارت می باشد که این دریچه چاه ارت میتواند تا پنج تن فشار را تحمل کند . و نوع سوم آن ارت پیت چدنی می باشد که معمولا دایره شکل هستند . باکس ارت یا جعبه تست ارت توکار و جعبه تست چاه ارت روکار فلزی زرد رنگ بر روی دیوار نصب میشود و سیمی که از چاه ارت بیرون آمده را داخل برده و توسط کابلشو به شین تست باکس متصل می گردد.

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.